|
Autor |
Wiadomość |
prezes |
Wysłany: Czw 8:12, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
Oni i tak maja przyjśc a scenariusz jest inny napisze go bulwa . |
|
|
MACIEK DRZEWICZAK |
Wysłany: Śro 18:20, 24 Paź 2007 Temat postu: PLISS |
|
PO DŁUGIM NAMYŚLE CZYLI WSZYSTKIE SCENARIUSZE BYŁY OK>MAM PYTANIE DO ZOOMA DLACZEGO NIE W TA SOBOTĘ>JA JUŻ NAWET WYMYŚLIŁEM ŻEBY ZAPROSIĆ B.A.A.T.T TEAM ASG>IDEALNY SCENARIUSZ NA 2 TEAMY.BĘDZIEMY MOGLI SIE WYKAZAĆ W RÓŻNYCH SYTUACJACH.BOBAS POMYŚL NAD TYM??? |
|
|
prezes |
Wysłany: Śro 13:22, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
Tu Zoom sory ale nie mam kompa w domu...
Wygrał scenariusz ... po długim namyśle ... Macka dzrewiczaka ale nie organizujemy go w ta sobote ale w innym terminie |
|
|
tomasz-krol6 |
Wysłany: Nie 13:05, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
Akcja: Tajna Paczka
Czas: popołudnie
Czas gry: 2H – 3H
Miejsce: Niemcy, granica z Polska
Teren: Las, pusty teren
Osoby: straż graniczna (min. 8 osób), niemiecka mafia (min. 9 osób), polska mafia (min. 9 osób)
Straż graniczna: (SFAT)
Niemiecka mafia: (inni)
Polska mafia: (inni)
Przedmioty: paczka z 2 milionami dolarów (pudelko oklejone i podpisane)
Fabula: niemiecka mafia probuje przedzec sie przez granice polski ale akcja zostaje udaremniona przez polskie specjalnie wyszkolone sluzby graniczne.
Cele:
niemiecka mafia:
-niedac sie zabic
-przewiesc paczke przez granice
-zabic straznikow
polska mafia:
-nie dac sie zabic
-odebrac paczke
-zabic straznikow
straz graniczna:
-zabic niemiecka mafie
-udaremnic przemyt
-zlapac czlonkow polskiej mafii |
|
|
maciek drzewiczak |
Wysłany: Nie 12:28, 21 Paź 2007 Temat postu: Re: SCENARIUSZ |
|
AKCJA-KRYPTONIM O.N.Z
CZAS GRY:2h-3,5h
TEAMY:2
1TEAM-----AFGAŃSCY TERRORYŚCI(min.6 osób)
2TEAM-----ODZIAŁY SPECJALNE S.W.A.T(MIN.6 OSÓB)
POTRZEBNE RZECZY:STRÓJ MASKUJĄCY,OKULARY,SPRZĘT ASG,ZEGAREK,MAPA..
FABUŁA:GDZIEŚ W GÓRACH AFGANISTANU.AFGAŃSCY TERRORYŚCI PORWALI PRZEWODNICZĄCEGO RADY O.N.Z I UKRYWAJĄ GO W ZACHODNICH CZĘŚCIACH GÓR .ZDESPEROWANA ORGANIZACJA POSTANAWIA ODBIĆ ZAKŁADNIKA ZA POMOCĄ SIŁY.
CAŁA RESZTA:
-PUNKT 13.00-ZBIÓRKA W PUNKCIE R(BOBKA DOM)
-PUNKT13.25-ARABSCY TERRORYŚCI WYRUSZAJĄ Z VIPEM DO PUNKTU Z(GOŁOBÓRZ) .ODZIAŁY S.W.A.T W TYM CZASIE CZEKAJĄ NA DALSZE INSTRUKCJE)
PUNKT?-PO DOTARCIU PRZEZ AT I ROZPOZNANIU SIĘ Z TERENEM ZOSTAJE WYSŁANY SYGNAŁ(SYGNAŁ NA KOMA W S.W.A.T)>PO SYGNALE S.W.A.T MORZE WYRUSZAĆ ABY ODBIĆ ZAKŁADNIKA.OD TEJ PORY OBA TEAMY ZACHOWUJĄ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ PONIEWAŻ JUŻ ZACZEŁA SIĘ GRA.
TEAM S.W.A.T MA MA ZA ZADANIE ODBIĆ ZAKŁADNIKA.I DOPROWADZIĆ GO DO PUNKTU RG(RONDO NA GOŁOBORZU)GDZIE BĘDZIE CZEKAŁ ŚMIGŁOWIEC. TEAMY ZOSTANĄ PODZIELONE WEDŁUG UMIEJĘTNOŚCI GRACZY... |
|
|
komando Bulwa |
Wysłany: Pią 21:15, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
Akcja: KOKS
Czas: popołudnie
Czas gry: 2H – 3H
Miejsce: Rosja, Moskwa
Teren: Las, pola
Osoby: Rosyjska mafia: min. 8 osób
Francuscy przemytnicy: (będą VIPAMi) min 2 osoby. Najlepiej 3-4
Francuskie oddziały specjalne: min 8 osób team SFAT
Przedmioty: Teczka z kokainą ( kokaina zrobiona z saletry i cukru pudru żeby dał się spalić)
Petardy do powstania pierwszego wybuchu zaczynającego grę, (kiedy przemytnicy zginą) i jak ktoś chce to indywidualnie dla siebie petardy wszelakiego typu
Uzbrojenie: Rosyjska mafia: raczej dowolne, max 2 snajperów
Francuscy przemytnicy: Brak
Francuskie oddziały specjalne; dowolnie max 5 snajperów.
Fabuła: Na krańcach miasta Moskwy ma dojść do transakcji miedzy rosyjską mafia a francuskimi przemytnikami, Rosyjska mafia płaci grubą kasę za 1kg kokainy przemytnikom. Jednak rosyjska mafia nie jest zbyt uczciwa i niechcę płacić pieniędzy i zabijają wszystkich przemytników i wysadza ich ciała w powietrze. Nie wiedzieli ze francuscy przemytnicy byli śledzeni przez francuskie oddziały specjalne. Które podstępnie podłożyli nadajnik do teczki z kokainą. w momencie wybuchu odziały francuskie wkraczają do akcji i próbója znaleźć i odebrać za wszelka cenne kokainę. Rosyjska mafia jednak ogląda towar i zauważa nadajnik i wie ze jest już ona poszukiwana przez oddziały francuskie. Zostawia nadajnik w miejscu wybuchu i się oddala. Francuskie oddziały pojawiają się na miejscu i niezastaja nikogo i wtedy zaczyna się poszukiwanie mafii. Mafia musi pozbyć się oddziałów żeby dojść na miejsce, w którym czeka furgonetka, która zawiezie ich do Bossa. Oddziały musza dążyć do tego żeby odzyskać i zniszczyć kokainę.
Cele: Rosyjska Mafia:
- Nie dać się zabić
- Zabić francuskie odziały specjalne
- Dostarczy kokainę na umówione miejsce i zniknąć gdzieś furgonetką ( możliwe jest, że jedna osoba dostarczy kokainę do furgonetki, ale musza poczekać na ocalałych)
- Zabić przemytników i wysadzić ładunek wybuchowy
Francuscy przemytnicy:
- Przeprowadzenie transakcji z rosyjska mafią
- Obronić się przed rosyjska mafią, ( ale i tak raczej zginą, wiec będą teoretycznie VIPAMI)
Francuskie oddziały specjalne
- Nie dać się zabić
- Zabić rosyjską mafie i nie dopuscic do dotarcia kokainy do furgonetki
- Odebrać i zniszczyć kokainę rosyjskiej mafii |
|
|
zoom |
Wysłany: Pią 15:31, 19 Paź 2007 Temat postu: AKCJA: SYBERYT |
|
AKCJA:SYBERYT
Czas: Popołudnie.......
Czas gry: I runda 2-3H ,
II runda do 2H
--Miejsce: Jugosławia gdzieś w zaleśionych górach....
Teren: Las, troche otwartej przestrzeni,okopy partyzanckie
Osoby:
Partyzanci: np.20 osób (musi być ich tyle co w osób w armii+oddziałach specjalnych)
Armia:np.10 osób
Odziały specjalne:np. 10 osób
Uzbrojenie:
Partyzanci:AK-47, M4 ,uzi ,shotguny, mało snajperek mogą być DRUGANOV
Armia:M4 ,shotguny,snajpy,granaty,AK-47
Odziały specjalne: M4,Mp5,snajpy,broń wytłumiona,
Inne:Lączność milewidziana, przydatne będą ładunki wybuchowe , noże
-Osoba może nieść NIE więcej niż jeden przedmiot Scenariusza
-Wśród ARMII i SFAT-u JEST możliwy FRIENDLYFIRE
Akcja: I runda teren duży las nie zbyt wielki....
Las,piachy.............
Okopy wroga a tam ..................................
Partyzanci mają zamiar wypróbować nową broń i szykują się na przyjęcie pakunku , mają już czym za niego zapłacić....
Do akcji wklracza wojsko lecz te po I turze ataku zostaje odpedzone...a jego dowódca trafia do niewoli i musi starać sie przeżyć za wszelką cenę ..
Zostaje wezwany SFAT .... ten ma pomóc odbić nową broń.
Lecz ich zwiadowca sprawdza okpy a tam tej broni nie ma co się dzieje ...
Znaleziono dokumenty twierdzące że broń znjduje się pobliskim lesie wśród baz wroga ale..... po 60 min. Dowódzca zwiadu partyzantów musi zgłosić spotkanie wroga.. temu trzeba zapobiedz .... a jeśli tego nie zrobią SFAT lub ARMIA to Partyzanci wezwą wsparcie.... a to zakończy żywot Aliantów.
II runda.... Las , obok baz wroga ...
Po lesie kręcą się patrole....
A broń znajduje się w samym centrum bazy wroga....
SFAT odzyskuje broń i wycofuje się z nim helikopterem...
Cele:
RUNDA I
PARTYZANCI:
-nie dopuscić CT do radia przez 2H
-zabić wszystkich CT
-nie dać się zabić
-zyskać jak najwiecej czasu na wypróbowanie broni 2H+1H
ARMIA:
-odzyskać radio z baz wroga
-nie dać się zabić
-nie dać się pojmać do nie woli(wygrana dla partyzantów)
-zabić wszystkich T
SFAT:
-odzyskać radio
-znalężć dokumenty
-nie dać się zabić
-nie dać się pojmać do nie woli(wygrana dla partyzantów)
-zabić wszystkich T
RUNADA II
PARTYZANCI:
-bronić baz(jest ich 5)
-pilnować broni
-zbić wszystkich CT
-pojmać ktoregoś z CT
ARMIA:
-odzyskać broń
-nie dać się pojmać
-zabić wszystkich T
odbić dowódce Armii
-nie dać się pojmać do nie woli(wygrana dla partyzantów)
SFAT:
-odzyskać broń
-zabrac dokumenty
-nie dać się pojmać
-odbić dowódce Armii
-zabić wszystkich T
-nie dać się pojmać do nie woli(wygrana dla partyzantów) |
|
|
zoom |
Wysłany: Pon 16:20, 15 Paź 2007 Temat postu: konkurs |
|
Tu dajemy teksty scenariuszy inne posty zostaną skasowane |
|
|
|
|
|