|
Autor |
Wiadomość |
tomasz-krol6 |
Wysłany: Sob 10:04, 01 Wrz 2007 Temat postu: Tomb Raider Legend |
|
Kody (oraz włączające je klawisze) znajdziesz w menu Specials, ale żeby były aktywne, musisz się nieco namęczyć. I tak, możesz mieć...
wyłączenie tekstur – staje się aktywny po ukończeniu gry
zabijanie jednym strzałem – staje się aktywny po przejściu poziomu Bolivia Redux w trybie Time Trial w czasie poniżej 4,15
kuloodporna Lara – staje się aktywny po przejściu poziomu England w trybie Time Trial w czasie poniżej 27,00
nieskończona amunicja do assault rifle – staje się aktywny po przejściu poziomu Japan w trybie Time Trial w czasie poniżej 12,15
niekończące się granaty – staje się aktywny po przejściu poziomu Kazakhstan w trybie Time Trial w czasie poniżej 27,10
nieskończona amunicja do SMG – staje się aktywny po przejściu poziomu Peru w trybie Time Trial w czasie poniżej 21,30
nieskończona amunicja do shotguna – staje się aktywny po przejściu poziomu Ghana w trybie Time Trial w czasie poniżej 20,00
wysysanie życia z wrogów – staje się aktywny po przejściu poziomu Bolivia w trybie Time Trial w czasie poniżej 12,30
Lara i Excalibur – staje się aktywny po przejściu poziomu Nepal w trybie Time Trial w czasie poniżej 13,40
Lara i Soul Reaver – staje się aktywny po ukończeniu gry w 100%
Profile postaci
Musisz zebrać odpowiednią liczbę artefaktów:
10% – Lara Croft
20% – Zip
30% – Anaya Imanu
40% – Shogo Takamoto
40% – Toru Nishimura
50% – James Rutland
70% – Amanda Evert
80% – Winston Smith
90% – Alister Fletcher
100% – Unknown Entity
OPIS GRY:
Tomb Raider: Legend to siódma już odsłona legendarnej serii przygodowych gier akcji z seksowną panią archeolog, Larą Croft w roli głównej. Po niewątpliwej klapie, jaką okazała się cześć poprzednia Tomb Raider: The Angel of Darkness, produkcję tejże powierzono zespołowi developerskiemu Crystal Dynamics, producentowi takich gier jak Legacy of Kain: Blood Omen 2, czy Legacy of Kain: Defiance.
Autorzy tej części zdecydowanie zrywają z koncepcją gry zaproponowaną w The Angel of Darkness, dając w zamian rozgrywkę znaną z części pierwszej, co też ujawnia się w osobie Toby’ego Garda, oryginalnego twórcy Tomb Raidera, zatrudnionego przez Crystal Dynamics w charakterze „lead character designer”. Wracamy więc do eksploracji zapomnianych przez Boga katakumb, odkrywamy ukryte tam starożytnie tajemnice i omijamy czyhające tam pułapki. Na tym jednak nie koniec. Autorzy zadbali o to, by gracz nie mógł narzekać na nudę i monotonię, dlatego też Lara odwiedzi różne egzotyczne miejsca, dżunglę i ośnieżone szczyty górskie. Trafi również do Kuala Lumpur w Malezji, gdzie skoczy z Petronas Towers, najwyższego budynku świata.
Nowa część to kolejny raz zmodyfikowana Lara. Oczywiście nadal na ekranie widzimy seksowną, długonogą kobietę, ale zmianie uległy jej rysy oraz ogólnie proporcje ciała (m.in. mniejszy biust). Starano się urealnić bohaterkę i uczynić jej ruchy naturalniejszymi, co przełożyło się na zastosowanie w jej modelu około 10 tyś polygonów (poprzednio 4400), opracowanie nowych animacji ruchu oraz sugestywną mimikę twarzy. W czasie gry po raz pierwszy widzimy całą gamę gadżetów i broni, jakie nosi przy sobie Lara. Mowa tu zarówno o legendarnych dwóch rewolwerach, ale i także o innych gadżetach przyczepionych do jej pasa biodrowego, m.in.: lornetka, granaty, latarka, urządzenie komunikacyjne, czy zaczepy magnetyczne. Zmodyfikowano również nieco system sterowania oraz dodano szereg nowych ruchów jakie może wykonać nasza archeolog.
Grę wyposażono w nowy trójwymiarowy engine, który zgodnie z zapewnieniami autorów, generuje ładniejszą i dużo bardziej szczegółową grafikę niż to miało miejsce w częściach poprzednich. Dużą jego zaletą jest spora interaktywność świata, co objawia się także widocznymi zabrudzeniami ubrania Lary, jego zmoczeniem itd. Całość dopełniają realistyczne przedstawione warunki atmosferyczne. |
|
|
|
|
|