Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Samodzielna Formacja Antyterrorystyczna Strona Główna
->
Kody do gier
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tomasz-krol6
Wysłany: Sob 10:04, 01 Wrz 2007
Temat postu: Tomb Raider Legend
Kody (oraz włączające je klawisze) znajdziesz w menu Specials, ale żeby były aktywne, musisz się nieco namęczyć. I tak, możesz mieć...
wyłączenie tekstur – staje się aktywny po ukończeniu gry
zabijanie jednym strzałem – staje się aktywny po przejściu poziomu Bolivia Redux w trybie Time Trial w czasie poniżej 4,15
kuloodporna Lara – staje się aktywny po przejściu poziomu England w trybie Time Trial w czasie poniżej 27,00
nieskończona amunicja do assault rifle – staje się aktywny po przejściu poziomu Japan w trybie Time Trial w czasie poniżej 12,15
niekończące się granaty – staje się aktywny po przejściu poziomu Kazakhstan w trybie Time Trial w czasie poniżej 27,10
nieskończona amunicja do SMG – staje się aktywny po przejściu poziomu Peru w trybie Time Trial w czasie poniżej 21,30
nieskończona amunicja do shotguna – staje się aktywny po przejściu poziomu Ghana w trybie Time Trial w czasie poniżej 20,00
wysysanie życia z wrogów – staje się aktywny po przejściu poziomu Bolivia w trybie Time Trial w czasie poniżej 12,30
Lara i Excalibur – staje się aktywny po przejściu poziomu Nepal w trybie Time Trial w czasie poniżej 13,40
Lara i Soul Reaver – staje się aktywny po ukończeniu gry w 100%
Profile postaci
Musisz zebrać odpowiednią liczbę artefaktów:
10% – Lara Croft
20% – Zip
30% – Anaya Imanu
40% – Shogo Takamoto
40% – Toru Nishimura
50% – James Rutland
70% – Amanda Evert
80% – Winston Smith
90% – Alister Fletcher
100% – Unknown Entity
OPIS GRY:
Tomb Raider: Legend to siódma już odsłona legendarnej serii przygodowych gier akcji z seksowną panią archeolog, Larą Croft w roli głównej. Po niewątpliwej klapie, jaką okazała się cześć poprzednia Tomb Raider: The Angel of Darkness, produkcję tejże powierzono zespołowi developerskiemu Crystal Dynamics, producentowi takich gier jak Legacy of Kain: Blood Omen 2, czy Legacy of Kain: Defiance.
Autorzy tej części zdecydowanie zrywają z koncepcją gry zaproponowaną w The Angel of Darkness, dając w zamian rozgrywkę znaną z części pierwszej, co też ujawnia się w osobie Toby’ego Garda, oryginalnego twórcy Tomb Raidera, zatrudnionego przez Crystal Dynamics w charakterze „lead character designer”. Wracamy więc do eksploracji zapomnianych przez Boga katakumb, odkrywamy ukryte tam starożytnie tajemnice i omijamy czyhające tam pułapki. Na tym jednak nie koniec. Autorzy zadbali o to, by gracz nie mógł narzekać na nudę i monotonię, dlatego też Lara odwiedzi różne egzotyczne miejsca, dżunglę i ośnieżone szczyty górskie. Trafi również do Kuala Lumpur w Malezji, gdzie skoczy z Petronas Towers, najwyższego budynku świata.
Nowa część to kolejny raz zmodyfikowana Lara. Oczywiście nadal na ekranie widzimy seksowną, długonogą kobietę, ale zmianie uległy jej rysy oraz ogólnie proporcje ciała (m.in. mniejszy biust). Starano się urealnić bohaterkę i uczynić jej ruchy naturalniejszymi, co przełożyło się na zastosowanie w jej modelu około 10 tyś polygonów (poprzednio 4400), opracowanie nowych animacji ruchu oraz sugestywną mimikę twarzy. W czasie gry po raz pierwszy widzimy całą gamę gadżetów i broni, jakie nosi przy sobie Lara. Mowa tu zarówno o legendarnych dwóch rewolwerach, ale i także o innych gadżetach przyczepionych do jej pasa biodrowego, m.in.: lornetka, granaty, latarka, urządzenie komunikacyjne, czy zaczepy magnetyczne. Zmodyfikowano również nieco system sterowania oraz dodano szereg nowych ruchów jakie może wykonać nasza archeolog.
Grę wyposażono w nowy trójwymiarowy engine, który zgodnie z zapewnieniami autorów, generuje ładniejszą i dużo bardziej szczegółową grafikę niż to miało miejsce w częściach poprzednich. Dużą jego zaletą jest spora interaktywność świata, co objawia się także widocznymi zabrudzeniami ubrania Lary, jego zmoczeniem itd. Całość dopełniają realistyczne przedstawione warunki atmosferyczne.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group || Designed by
Port-All.Com
||
Regulamin